Public Cloud UzmanPosta Esnek Hesap Yönetimi nedir, satın almadan nasıl yeni hesap eklenir |
|
|
Public Cloud UzmanPosta mail hizmetinin hedef müşteri kitlesi belirli bir
servis seviyesinin üzerinde kalite arayan kurum ve kuruluşlardır. Bu
kurumların tedarikçileri ile ilişkileri güven ve iş ortaklıklarının
sürekliliği üzerine kuruludur. Müşterilerimizin ihtiyaçlarını en kısa
zamanda karşılamak ve anlaşmamız çerçevesinde yavaşlamaya sebep olacak
gereksiz formaliteleri önceden gidermek gerekir. Bu sebeple Public Cloud UzmanPosta mail hizmetimiz içinde Esnek Hesap Yönetimi uygulamasını başlattık.
Müşterimiz Public Cloud UzmanPosta servisinin hangi modelini seçer ise
seçsin bir üst pakete ulaşana kadar aradaki kullanıcı adedi kadar hesabı
sistemine açmakta serbesttir. Herhangi bir ön sipariş veya provizyona
ihtiyaç duymadan bu hesabı açabilir ve derhal kullanabilir. Sistemimiz
hizmet dönemi içinde açılan hesaplar ile ilgili hem bize hem de müşterimize
bilgi verir ve sonraki ay bu ekin faturalanması için iki tarafı da
uyarır.
Aynı hizmet dönemi içinde açılan ve silinen hesaplar için sadece bir aylık
hizmet bedeli faturalanır ve bu sonraki aylara devir etmez. Hesap kalıcı
olarak müşterimiz tarafından açık bırakılır ise yeni hizmet dönemi
faturalarına da yansır.
|
|
Okunma Sayısı : 5604 |
|