E-posta alabiliyorum ama gönderim sırasında problem çıkıyor.
E-posta alımınızda sorun yok ise ve sadece gönderimde problem yaşıyorsanız
buna en çok sebep olabilecek iki ihtimal bulunmaktadır. Bunlardan birincisi
e-posta hesap ayarlarınızda giden posta sunucunuzun kimlik doğrulaması
seçeneğinizin işaretlenmemiş olması veya hatalı bilgi girilmiş olma
ihtimalidir. Öncelikle bunu kontrol etmenizi tavsiye ederiz.
İkinci bir problemde kullanmakta olduğunuz internet çıkışının smtp yani
mail gönderim portunun servis sağlayıcınız tarafından bloklanması olabilir.
Bu durumda yapmanız gereken gönderim sunucu ayarlarınızda bulunan ve 25
olarak tanımlı olan port numarasını 587 olarak değiştirmenizdir.
Bununla ilgili olarak detaylı bilgiyi destek linkimizden alabilirsiniz ;